Regulamin sklepu

[row] [column lg=”6″ md=”12″ sm=”12″ xs=”12″ ]

SPRZEDAJĄCY

[notification type=”alert-success” close=”false” ]

FHU „BU-FU” Aleksandra Kowolik – Siupka
ul. Armii Krajowej 75/14, 43-100 Tychy.

 

NIP: 646-239-90-34, REGON: 278121478
[button style=”btn-default btn-sm” icon=”glyphicon glyphicon-list-alt” align=”left” type=”link” target=”true” title=”Wpis do rejestru CEIDG” link=”https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=8425385b-7eb4-476c-b75d-1ebad7f4e554″]

Numer konta Bankowego:

PKO BP 07102025280000020201378884
[/notification] [/column] [column lg=”6″ md=”12″ sm=”12″ xs=”12″ ]

SIEDZIBA FIRMY

[notification type=”alert-success” close=”false” ] Teren Śląskiej Giełdy Kwiatowej w Tychach
ul. Sadowa 3, 43-100 Tychy

 

Mapa Śląskiej Giełdy KWiatowej w Tychach:

[button style=”btn-default btn-sm” icon=”glyphicon glyphicon-list-alt” align=”left” type=”link” target=”true” title=”Pasaż Bu-Fu:  F10, F11, F12″ link=”http://sgk.tychy.pl/plan-gieldy/”]

Kontakt:
Telefon: 501-477-659, Email: info@bu-fu.com.pl
[/notification] [/column] [/row]

Obowiązuje od 25 grudnia 2014 r.

  1. Sklep internetowy znajdujący się na stronie www.bu-fu.com.pl jest własnością firmy F.H.U. ” BU-FU” Aleksandra Kowolik-Siupka , ul. Armii Krajowej 75/14 , 43-100 Tychy;
  2. Zakup w sklepie internetowym www.bu-fu.com.pl oznacza zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
  3. Firma prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną;
  4. Zamówienia można składać za pomocą funkcji dodania do koszyka, czyli systemu internetowego zawartego na naszej stronie www.bu-fu.com.pl, a także: – osobiście odwiedzając nasz punkt sprzedaży w Tychach na ulicy Sadowej, Śląska Giełda Kwiatowa sektor F 10, 11, 12. – za pomocą wiadomości email info@bu-fu.com.pl – przez kontakt telefoniczny pod numerem 501 477 659;
  5. Czas realizacji zamówienia to 2-7 dni roboczych w godzinach od 8-15. Zamówienia składane w sobotę i w niedzielę będą realizowane w najbliższym dniu roboczym.
  6. Warunkiem koniecznym dla realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie danych teleadresowych, podanie numeru telefonu i adresu email.
  7. System komputerowy przyjmuje zamówienia całodobowo przez cały rok.
  8. Podane ceny są cenami detalicznymi brutto i zawierają 23% podatku VAT. W przypadku wprowadzenia nieprawidłowej ceny przez obsługę lub błąd serwera klient zostanie poinformowany o tym fakcie niezwłocznie drogą mailową lub telefonicznie.
  9. Zasady sprzedaży hurtowej są ustalane indywidualnie z każdym klientem.
  10. W celu otrzymania faktury VAT należy podczas składania zamówienia podać wszystkie niezbędne dane łącznie z numerem NIP.
  11. W przypadku chwilowego lub całkowitego braku towaru firma „BU-FU” zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia maksymalnie do 30 dni. Wstrzymanie zamówienia może być całkowite bądź częściowe. Pozycje, które aktualnie są niedostępne zostaną wysłane w terminie późniejszym. W razie zaistnienia takiej sytuacji firma „BU-FU” niezwłocznie poinformuje o tym fakcie klienta.
  12. Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionymi lub nieistniejącymi danymi, o których mowa w p. 6 nie będą realizowane.
  13. Towary wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. Mając na uwadze zadowolenie klienta wybieramy kurierów z jak najlepszą ofertą cenową. Koszt przesyłki ponosi kupujący.
  14. Produkty są spakowane i zabezpieczone w sposób profesjonalny. Towar musi dotrzeć do klienta w stanie nienaruszonym. Apelujemy i prosimy sprawdzać paczki czy nie mają jakiś widocznych wgnieceń lub innych nietypowych śladów powstałych podczas transportu. Reklamacje dotyczące uszkodzeń wynikających z niewłaściwego transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu reklamacyjnego .
  15. Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu w sklepie internetowym i zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny przez 14 dni od dnia daty otrzymania przesyłki.
  16. Klient, przed zwrotem towaru zobowiązany jest do wysłania listem poleconym lub drogą mailową oświadzenia o odstąpieniu od umowy.  Oświadczenie należy przygotować na piśmie asygnowanym czytelnym podpisem klienta. Zarówno list polecony jak i adres mailowy powinny być wysłane z opcją potwierdzenia odbioru stanowiącym dokument potwierdzający (dla klienta) jego nadania (dla sprzedawcy) jego otrzymanie i odczytanie. Oświadczenie zwrotu należy wysłać w czasie podanym w pkt. 15.
  17. Klient na własny koszt dokonuje zwrotu towaru jeśli został od do niego wysłany. Zwroty wysłane na koszt firmy „BU-FU” nie będą przyjmowane, chyba, że firma „BU-FU” ustaliła z klientem inaczej. W przypadku gdy towar nie został wysłany, a klient odstąpi od umowy zakupu nie ponosi żadnych kosztów.
  18. Zwrotom podlega towar nie zniszczony, nie uszkodzony, nie noszący śladów użytkowania. Dotyczy to towaru jak i opakowania. W razie takiego zwrotu pieniądze zostaną wysłane do klienta przelewem na wskazany przez klienta numer konta bankowego.
  19. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zamawianego towaru należy skontaktować się z obsługą sklepu.
  20. Otrzymane dane teleadresowe osób prywatnych i firm wykorzystywane są jedynie do wysyłki towaru i/lub do wystawienia faktury.
  21. Zawartość sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
  22. W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa Rzeczypospolitej Polskiej, prawa wspólnotowego Unii Europejskiej [a także, w ramach sprzedaży zagranicznej, niektóre postanowienia umów międzynarodowych].

Wersja produktu

  1. Zawsze kiedy jest to możliwe dostarczamy przesyłki kwiatowe jak najbardziej podobne do tych przedstawionych na zdjęciach. Przedstawione zdjęcia  kompozycji są zdjęciami przykładowymi.
  2. Ze względu na sezonowość niektórych kwiatów, bądź też brak jednego z produktów wchodzących w skład kompozycji, zastrzegamy sobie prawo do zastąpienia go innym utrzymanym w podobnej tonacji i o tej samej wartości. Dokładamy wszelkich starań, aby wszelkie ewentualne zmiany były możliwie jak najmniejsze.

Płatności

  1. Wybierając opcję wysyłki z przedpłatą na konto Klient zobowiązuje się do wykonania przelewu w terminie maksymalnym do 7 dni od momentu zakupienia towaru. Jeśli po upływie tego czasu płatność nie zostanie zaksięgowana zamówienie zostanie anulowane.
  2. Wszystkie płatności dokonywane są na firmowe konto bankowe PKO BP o numerze 07102025280000020201378884 w tytule zamówienia prosimy o podanie jedynie numeru zamówienia.
  3. Podanie innych lub dodatkowych danych niż numer zamówienia może spowodować opóźnienia w realizacji zamówienia.

Koszty wysyłki:

  1. WAŻNE!: Przy zamówieniu dużej ilości towarów przekraczających łączną wagę 3kg lub będące przesyłka ponad gabarytową sprzedawca zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowych kosztów za przesyłkę kurierską.